Jump to content


Community Status Updates


Photo

Da_2k_NinjaI_Am_Mexican

Haha... alright cool. So it's going to be me and two of my friends. Se you guys their. How will I know who you are?
Jul 03 2010 10:01 PM
Photo

I_Am_MexicanJDMpump

kk cool, what time will you be there?
Jul 03 2010 12:51 AM
Photo

JDMpumpI_Am_Mexican

yeah for sure, i'ma be there sunday.
Jul 03 2010 12:17 AM
Photo

Da_2k_NinjaI_Am_Mexican

Don't know yet but I'll let you know in a bit. How is the field?
Jul 02 2010 06:57 PM
Photo

I_Am_MexicanJDMpump

OK COOL, SO SEE U SUNDAY?
Jul 02 2010 06:36 PM
Photo

JDMpumpI_Am_Mexican

LOL, yes! haha.. mine is Jonri, but call me Jay for short.
Jul 02 2010 10:21 AM
Photo

I_Am_MexicanJDMpump

well ur r trying to figure out my name, so i will tell u. lol
its moses
Jul 02 2010 01:45 AM
Photo

I_Am_MexicanJDMpump

harry sells 2000 paintballs for 40
Jul 01 2010 03:55 PM
Photo

JDMpumpI_Am_Mexican

do you know if the field will have paint? i'm kinda down to a bag and i have a feeling i'll be shooting a bit more..
Jul 01 2010 12:28 PM
Photo
Photo
Photo

twitch661 xxxI_Am_Mexican

lmao u know wat i mean
Jun 21 2010 07:24 PM
Photo

I_Am_Mexicantwitch661 xxx

now u bring up ur gun?? wow ur gun must be shitty if it craps :P
Jun 21 2010 05:34 PM
Photo

twitch661 xxxI_Am_Mexican

child please my gun craps on yours
Jun 20 2010 11:59 PM
Photo

I_Am_MexicanKitty

aww kitty!! i was viewing that thread home surgery and i wanted to post before being deleted :( oh well, better luck next time lol.
Jun 20 2010 10:45 PM