Jump to content


Photo

BRAND NEW tipmann prototype with pics


  • Please log in to reply
68 replies to this topic

#1 doritos and salsa

doritos and salsa

    come at me bro

  • Members
  • PipPip
  • 233 posts
  • Gender:Male

Posted 14 August 2011 - 04:43 PM

theres a new tippman prototype coming out soon its a replica uzi from what i know its very consistent andis loud but i like the gun i shot it and it shoots nice not much kick either

i really liked it lol i didnt wanna put it down it looks like a gryphon in an uzi body



Posted Image

Uploaded with ImageShack.us


dp f7 for gear http://www.techpb.co...0

Oh yeah, alternately, you could just call her a fat bitch, block her number, and give her a nice, strong, cunt punt if she comes near you.


#2 Cookybiscuit

Cookybiscuit

    Schadenfreude Fanatic

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 15,627 posts
  • Gender:Female
  • Location:Mexico


Posted 14 August 2011 - 04:45 PM

I SMELL A GRYPHON!

Wake the fuck up Tippmann, no one gives a shit about your peice of crap 98 design, make something new for a change you lazy bastards.

First.

/rant :D

Awarded: " the biggest dumbass on this forum" 2012


#3 MZinCamo

MZinCamo

    OG

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8,962 posts
  • Gender:Male


Posted 14 August 2011 - 04:45 PM

This was at CPX yesterday. It was like WTF man, an UZI?

#4 G4paintballer

G4paintballer

    Gun/gear whore

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5,862 posts
  • Gender:Male
  • Location:Western Wisconsin

Posted 14 August 2011 - 04:46 PM

That trigger sucks. There was a trigger like that on a AR I shot and it's horrid.
Current setup: WGP Trilogy, CCM S6, Ion Xe
Feedback 10/0/0

#5 usmercenary

usmercenary

    Senior Member

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 2,071 posts
  • Gender:Male
  • Location:Connecticut


Posted 14 August 2011 - 04:47 PM

that looks like a plastic piece of poop. They really need to make stuff people actually want. Center feed would be a good start

#6 Antonious

Antonious

    Forever Lurking

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6,824 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ellsworth AFB, SD


Posted 14 August 2011 - 04:57 PM

So... much... plastic!
Did JT and Brass Eagle take over Tippmann's design team?

that looks like a plastic piece of poop. They really need to make stuff people actually want. Center feed would be a good start


But you can't use the iron sights if there's a hopper in the way! :dodgy:

Edited by Antonious, 14 August 2011 - 04:58 PM.

BST Feedback 21/0/0



#7 Dominerva210

Dominerva210

    Out of the Way, Jerks.

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 2,435 posts
  • Gender:Male
  • Location:Texas

Posted 14 August 2011 - 05:03 PM

Tippman: Highend Brass Eagle.

Posted Image


"the traccer is all plasticy and feels like an old BE gun when you pump it. yuck!"- cockerpunk May 31, 2011 11:47 am

I wouldn't trust someone who makes an ad like that to fill a cup of water.


#8 fatalll

fatalll

    Junior Member

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 980 posts

Posted 14 August 2011 - 05:08 PM

looks really stupid lol
http://www.techpb.co...1 - my feedback

http://ptab.it/CUC4 - for good feels

#9 doritos and salsa

doritos and salsa

    come at me bro

  • Members
  • PipPip
  • 233 posts
  • Gender:Male

Posted 14 August 2011 - 05:08 PM

yep i took this pic at cpx i thought it was acttually pretty fun to shoot
dp f7 for gear http://www.techpb.co...0

Oh yeah, alternately, you could just call her a fat bitch, block her number, and give her a nice, strong, cunt punt if she comes near you.


#10 Distortion_UK

Distortion_UK

    Darkest London

  • Retired Staff
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,733 posts
  • Gender:Male
  • Location:Basildon

Posted 14 August 2011 - 05:09 PM

I SMELL A GRYPHON!

Wake the fuck up Tippmann, no one gives a shit about your peice of crap 98 design, make something new for a change you lazy bastards.

First.

/rant :D


Hundreds of rental sites across the world certainly give a shit.

Posted Image

Complete Guide To Paintball Health- http://www.techpb.co...0

How to Play Snake- http://www.techpb.co...howtopic=104279


#11 BEASTY

BEASTY

    Uber Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14,394 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cali

Posted 14 August 2011 - 05:10 PM

Fuck that.

What you NEED to do is mark your territory, Pee on/in the WHOLE school. I mean EVERYWHERE just SOAK IT.

↔↔ Beasty Barrel Socks ↔↔ 46/0/0↔↔


#12 fatalll

fatalll

    Junior Member

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 980 posts

Posted 14 August 2011 - 05:10 PM

hmmm wonder if ittl be lurking around cpx on Wednesday when im there.
http://www.techpb.co...1 - my feedback

http://ptab.it/CUC4 - for good feels

#13 Cookybiscuit

Cookybiscuit

    Schadenfreude Fanatic

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 15,627 posts
  • Gender:Female
  • Location:Mexico


Posted 14 August 2011 - 05:11 PM


I SMELL A GRYPHON!

Wake the fuck up Tippmann, no one gives a shit about your peice of crap 98 design, make something new for a change you lazy bastards.

First.

/rant :D


Hundreds of rental sites across the world certainly give a shit.

Thats the only good use for a Tippmann pr Spyder, theres no reason to actually go out and buy one.

Awarded: " the biggest dumbass on this forum" 2012


#14 Kid player

Kid player

    Senior Member

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1,047 posts
  • Gender:Male
  • Location:ocala fl. the place of waynes world!

Posted 14 August 2011 - 05:31 PM

excuse me but that thing looks like a fuckin peice of shit./thread
Hey I play paintball. I like it.


#15 fatalll

fatalll

    Junior Member

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 980 posts

Posted 14 August 2011 - 05:31 PM

for people who want mechanical markers, tippmann with a flatline isn't bad, i used a freinds for a game last week and the flatline is nice.
http://www.techpb.co...1 - my feedback

http://ptab.it/CUC4 - for good feels

#16 Distortion_UK

Distortion_UK

    Darkest London

  • Retired Staff
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,733 posts
  • Gender:Male
  • Location:Basildon

Posted 14 August 2011 - 05:33 PM

Oh the arrogance.

Posted Image

Complete Guide To Paintball Health- http://www.techpb.co...0

How to Play Snake- http://www.techpb.co...howtopic=104279


#17 Zombie Afroshot

Zombie Afroshot

    Vroom vroom.

  • BST Moderator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6,571 posts
  • Gender:Male
  • Location:Toledo, WA


Posted 14 August 2011 - 05:36 PM

The 98 platform (what I assume is what's inside as it resembles the Gryphon) as reliable as it is, Tippmann will not leave it anytime soon. It's bulletproof. What they need to do is make more markers like the Phenom, but in speedball shells, with simpler maintenance.
Posted Image
Feedback4/0/0

#18 fatalll

fatalll

    Junior Member

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 980 posts

Posted 14 August 2011 - 05:37 PM

only problem is its got a fake rail and looks cheap and plastic, it will no doubt be marketed towards newer people at a lower price, but thats fine i started with a spyder, and have owned dozens of tippmanns over the years.
http://www.techpb.co...1 - my feedback

http://ptab.it/CUC4 - for good feels

#19 hawkfire999

hawkfire999

    Proceed to Party

  • Members
  • PipPip
  • 91 posts
  • Gender:Male

Posted 14 August 2011 - 06:18 PM

Well then, that looks like a piece of shit. I'm no tippmann hater, but that really is a terrible looking marker. It would've been cool if they'd:
1) Used a design other than the gryphon for the internals. That trigger really looks terrible. That same marker with phenom internals would've been sweet.
2) Not put a foregrip on it. That ruins the uzi vibe.
3) center feed.
"This is an environment of welcoming, and you should just get the hell outta here." -Michael Scott (The Office Season 1, Episode 2)

Haikus are easy
But sometimes they don't make sense
Refrigerator

#20 TECHDP=)

TECHDP=)

    I'm never online anymore.

  • Players Club
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8,876 posts
  • Gender:Male
  • Location:CALIFORNIA

Posted 14 August 2011 - 06:21 PM

id buy it

#21 TheGuy

TheGuy

    I like lamp

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13,792 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cleveland, OH

Posted 14 August 2011 - 06:22 PM

Looks like shit. All they gotta do is shorten the body of a regular 98c by about 4-5" and you got a much better gun.
Feedback 7/0/0

Rest In Peace

Danijel "Borg" Jagodic


#22 ThunderLights

ThunderLights

    Turbocharged Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9,202 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tdot

Posted 14 August 2011 - 06:24 PM

i love that 3'' barrel

#23 nighthunter

nighthunter

    Master Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4,104 posts
  • Gender:Male
  • Location:chasing the ring-bearer


Posted 14 August 2011 - 06:26 PM

The 98 platform (what I assume is what's inside as it resembles the Gryphon) as reliable as it is, Tippmann will not leave it anytime soon. It's bulletproof. What they need to do is make more markers like the Phenom, but in speedball shells, with simpler maintenance.

This. If Tippmann would start making competetive markers, I'd actually consider buying one. Right now they only seem to care about selling to kids and milsim players.

nighthuntersig_edited-1.png



Using a gun that's been hardly maintained and tossed from person to person more than a village whore is hardly a fair way to compare the marker.

 


#24 Rawrr

Rawrr

    Master Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,906 posts
  • Gender:Male
  • Location:Boston, Massachussetts

Posted 14 August 2011 - 06:29 PM



I SMELL A GRYPHON!

Wake the fuck up Tippmann, no one gives a shit about your peice of crap 98 design, make something new for a change you lazy bastards.

First.

/rant :D


Hundreds of rental sites across the world certainly give a shit.

Thats the only good use for a Tippmann pr Spyder, theres no reason to actually go out and buy one.


well guess what..the majority of our sport is renters. so this is important to field owners
RAWRR

#25 JAWM

JAWM

    Sophomore Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 313 posts

Posted 14 August 2011 - 06:34 PM

looks like a hunk of plastic, i wish they just left the 98, with the 98. No U.S. Army, Gryphon, or whatever this is.


#26 Scuba_Steve04

Scuba_Steve04

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 16 posts

Posted 14 August 2011 - 07:24 PM

That gun looks like crap. Come on Tippmann!

#27 PBpancake

PBpancake

    Forever Alone

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,311 posts
  • Gender:Male
  • Location:Texas

Posted 14 August 2011 - 07:27 PM

I'd buy it if it was $5.

#28 Vaellis

Vaellis

    Just call your boy and we'll get luxed together

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5,326 posts
  • Gender:Male

Posted 14 August 2011 - 07:27 PM

Oh the arrogance.



Thank god someone agrees
I love when people can't pronounce my user name. ninja 50/45
Posted Image

#29 DWOLF

DWOLF

    Sophomore Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • Gender:Male
  • Location:Canada

Posted 14 August 2011 - 07:28 PM

that gun looks cheap as shit

#30 BEASTY

BEASTY

    Uber Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14,394 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cali

Posted 14 August 2011 - 07:30 PM




I SMELL A GRYPHON!

Wake the fuck up Tippmann, no one gives a shit about your peice of crap 98 design, make something new for a change you lazy bastards.

First.

/rant :D


Hundreds of rental sites across the world certainly give a shit.

Thats the only good use for a Tippmann pr Spyder, theres no reason to actually go out and buy one.


well guess what..the majority of our sport is renters. so this is important to field owners


Not at all o.o

80% of renters rent once and never play again.

What you NEED to do is mark your territory, Pee on/in the WHOLE school. I mean EVERYWHERE just SOAK IT.

↔↔ Beasty Barrel Socks ↔↔ 46/0/0↔↔


#31 Antonious

Antonious

    Forever Lurking

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6,824 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ellsworth AFB, SD


Posted 14 August 2011 - 07:33 PM

Is it just me, or does the barrel look like it's held on by a twist-lock mechanism?
If so, that's a very poor move...

BST Feedback 21/0/0



#32 chappinpaint

chappinpaint

    the /thread guy

  • TechPB Players Club
  • PipPipPipPipPip
  • 1,986 posts
  • Gender:Male
  • Location:murrieta ca


Posted 14 August 2011 - 07:37 PM

if i owned my own field i would certainly buy it. i would make alot of dough renting that marker. there is nothing better that a noob rental player wanting to shoot something that looks like a real gun.

i sigged myself once


#33 NinjasEatPandas

NinjasEatPandas

    Tomorrow will be a good day

  • Members
  • PipPipPip
  • 667 posts
  • Gender:Male
  • Location:South Florida

Posted 14 August 2011 - 07:38 PM

im selling my DM and picking this up
Feedback

AHHH THIS THREAD IS PISSING ME OFF I QUIT


#34 Mavalon

Mavalon

    Sophomore Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 357 posts

Posted 14 August 2011 - 07:39 PM

Looks like shit. All they gotta do is shorten the body of a regular 98c by about 4-5" and you got a much better gun.

I'll second that.
A tout le monde
A tout mes amis
Je vous aime
Je dois partir

#35 doritos and salsa

doritos and salsa

    come at me bro

  • Members
  • PipPip
  • 233 posts
  • Gender:Male

Posted 14 August 2011 - 07:47 PM

it might be cpxs new rental gun and idc about the trigger becuse its a mech
dp f7 for gear http://www.techpb.co...0

Oh yeah, alternately, you could just call her a fat bitch, block her number, and give her a nice, strong, cunt punt if she comes near you.


#36 Distortion_UK

Distortion_UK

    Darkest London

  • Retired Staff
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,733 posts
  • Gender:Male
  • Location:Basildon

Posted 14 August 2011 - 07:49 PM





I SMELL A GRYPHON!

Wake the fuck up Tippmann, no one gives a shit about your peice of crap 98 design, make something new for a change you lazy bastards.

First.

/rant :D


Hundreds of rental sites across the world certainly give a shit.

Thats the only good use for a Tippmann pr Spyder, theres no reason to actually go out and buy one.


well guess what..the majority of our sport is renters. so this is important to field owners


Not at all o.o

80% of renters rent once and never play again.


Where you getting your stats from?

Posted Image

Complete Guide To Paintball Health- http://www.techpb.co...0

How to Play Snake- http://www.techpb.co...howtopic=104279


#37 Beau A

Beau A

    Senior Member

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1,035 posts
  • Gender:Male
  • Location:808 State

Posted 14 August 2011 - 07:50 PM

You guys have to remember, Tipmann isnt gearing these guns around competitive speedballers, (most of us) these guns are for beginners. For some reason a lot of you fail to realize this, your all saying oh this is shit I wouldnt shoot this, well you wouldnt, but someone just getting into the sport would see this, probably not knowing what their buying and say oh this looks like an uzi, sick, they get it for cheap and go play with it. It may not be the best guns out there by far but its still getting people into the sport. Once again, these guns arent intended for competitive play, which for some reason a lot of you cant get in your head by complaining how its cheap and shit.

#38 Mavalon

Mavalon

    Sophomore Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 357 posts

Posted 14 August 2011 - 08:17 PM

You guys have to remember, Tipmann isnt gearing these guns around competitive speedballers, (most of us) these guns are for beginners. For some reason a lot of you fail to realize this, your all saying oh this is shit I wouldnt shoot this, well you wouldnt, but someone just getting into the sport would see this, probably not knowing what their buying and say oh this looks like an uzi, sick, they get it for cheap and go play with it. It may not be the best guns out there by far but its still getting people into the sport. Once again, these guns arent intended for competitive play, which for some reason a lot of you cant get in your head by complaining how its cheap and shit.


meh.. I still like the 98's better, the carver one wasn't bad either, this thing just looks like plastic shit. Hell I'd shoot my ghetto spump over this any day. Sorry, if this upsets you, I'm a huge tippann fan myself and always used to send new players to them because their guns were indestructible. Now well...just look at that thing! (shudders) I'd recomend the JT er2 over that.
A tout le monde
A tout mes amis
Je vous aime
Je dois partir

#39 andrewthewookie

andrewthewookie

    Shaaaaaaaaaaaaaaaaarks :(

  • Chat Coordinator
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 21,837 posts
  • Gender:Female
  • Location:Your bedroom


Posted 14 August 2011 - 09:12 PM


Looks like shit. All they gotta do is shorten the body of a regular 98c by about 4-5" and you got a much better gun.

I'll second that.

They can't. The design of the gun is already as short as it can be.

RebelSignaturejedicode-1.jpg
Hybrid SFT • 09 Impulse • HB REV-i • Macroless Mech Ion
Rotor • Grillz • PE 70/45 • Feedback - 23/0/0

Fear is the mind-killer


#40 THETUNK

THETUNK

    Senior Member

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1,726 posts
  • Gender:Male
  • Location:kemptville ON

Posted 14 August 2011 - 09:25 PM

No. Just, no.
My Feedback +3
if you're arguing on the internet, you've already lost.
R.I.P BORG

#41 5ozofpain

5ozofpain

    FUS RO DAH

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4,170 posts
  • Gender:Male
  • Location:San Diego, California


Posted 14 August 2011 - 09:27 PM

tippmann is going in the shitter

Feedback I LE AXE 

EKK ELITE


#42 Sydarm

Sydarm

    XTC + Ninja + Pinokio

  • TechPB Players Club
  • PipPipPipPipPip
  • 1,977 posts
  • Gender:Male
  • Location:Oviedo, FL

Posted 14 August 2011 - 09:35 PM

I wouldn't buy a carver, alpha, or salvo but at least the us army line has a purpose and achieves it. Making a plastic piece of crap is best left to brass eagle and the like.

A sad attempt to steal a few bucks from people in exchange for garbage. Much respect lost Tippmann.

Edited by Sydarm, 14 August 2011 - 09:36 PM.


#43 P51

P51

    ..you want mirrion dorrar?

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5,237 posts
  • Gender:Male
  • Location:Katy, TX

Posted 14 August 2011 - 09:44 PM

I don't understand all the hate in this thread. I like the look.

The trigger looks uncomfortable, but that's something they can still change if it's really a prototype.

Success is my only mothafuckin' option, failure's not
P51's Feedback


#44 turkey357

turkey357

    im Turkalicious

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,078 posts
  • Gender:Male
  • Location:southern California

Posted 14 August 2011 - 09:59 PM

after the phenom i had hopes for tippman, but now....Posted Image
Posted Image
are you a Musician? Join the club! click this to get there!--->Musicians Club Here!

#45 AtomicAdrian

AtomicAdrian

    The thread killer

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 766 posts
  • Gender:Male
  • Location:Mesquite, TX

Posted 14 August 2011 - 10:06 PM

The 98 platform (what I assume is what's inside as it resembles the Gryphon) as reliable as it is, Tippmann will not leave it anytime soon. It's bulletproof. What they need to do is make more markers like the Phenom, but in speedball shells, with simpler maintenance.


I would buy that shit in a heartbeat

I suck at paintball.
R.I.P BORG, ONE OF MY PAINTBALL HEROES.
B/S/T feedback: 11/0/0
 

 


#46 P51

P51

    ..you want mirrion dorrar?

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5,237 posts
  • Gender:Male
  • Location:Katy, TX

Posted 14 August 2011 - 10:35 PM


The 98 platform (what I assume is what's inside as it resembles the Gryphon) as reliable as it is, Tippmann will not leave it anytime soon. It's bulletproof. What they need to do is make more markers like the Phenom, but in speedball shells, with simpler maintenance.


I would buy that shit in a heartbeat


Success is my only mothafuckin' option, failure's not
P51's Feedback


#47 doritos and salsa

doritos and salsa

    come at me bro

  • Members
  • PipPip
  • 233 posts
  • Gender:Male

Posted 14 August 2011 - 11:01 PM

why do you guys hate it. tippman is based on milsim not speedball it looks like a nice woods gun its pretty durable to
dp f7 for gear http://www.techpb.co...0

Oh yeah, alternately, you could just call her a fat bitch, block her number, and give her a nice, strong, cunt punt if she comes near you.


#48 Antonious

Antonious

    Forever Lurking

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6,824 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ellsworth AFB, SD


Posted 14 August 2011 - 11:14 PM

why do you guys hate it. tippman is based on milsim not speedball it looks like a nice woods gun its pretty durable to


I hate it not for it's mil-sim looks, but for it's cheaply manufactured plastic looks.

BST Feedback 21/0/0



#49 fatalll

fatalll

    Junior Member

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 980 posts

Posted 14 August 2011 - 11:47 PM

i will ask if they still have it on Wednesday and if its there check it out, then will decide if it feels cheap or not.
http://www.techpb.co...1 - my feedback

http://ptab.it/CUC4 - for good feels

#50 doritos and salsa

doritos and salsa

    come at me bro

  • Members
  • PipPip
  • 233 posts
  • Gender:Male

Posted 15 August 2011 - 12:18 AM

i wil agree the plastic looks cheap but it feels nice and durable and yes they will have it and ask if they have my missing tank tell them its a 48//4500 gen global tank cover i lost it there
dp f7 for gear http://www.techpb.co...0

Oh yeah, alternately, you could just call her a fat bitch, block her number, and give her a nice, strong, cunt punt if she comes near you.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users