Jump to content


Photo

Tippmann Crossover


  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 krush

krush

    KMFDM

  • Retired Staff
  • PipPipPip
  • 351 posts
  • Gender:Male
  • Location:Halifax

Posted 28 February 2012 - 10:45 AM

Hey everyone, a quick peek at the new marker from tippmann :)

http://www.youtube.com/watch?v=cWLby8Ylm6U

http://www.youtube.com/watch?v=jXckm-eIpBw

(crosspost from tippy section)

Posted Image

Posted Image

Edited by krush, 28 February 2012 - 10:54 AM.


#2 lilwill3579

lilwill3579

    With My Penis

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1,663 posts
  • Gender:Male
  • Location:guilford, vt


Posted 28 February 2012 - 02:38 PM

looks very promising! cant wait to get one! ;) :tup:

#3 Schuppert3

Schuppert3

    Respect the BBN

  • TechPB Players Club
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9,014 posts
  • Gender:Male
  • Location:Lexington Kentucky

Posted 28 February 2012 - 10:09 PM

Yeah im really liking this marker.

yea I kept seeing banner ads for asianbeaver.com until I cleared my cache

Feedback +5/-0
Mod App


#4 proto ftw

proto ftw

    Wipe Your Arse NOT Your Hits!

  • Members
  • PipPip
  • 291 posts
  • Gender:Male
  • Location:Invercargill,New Zealand

Posted 28 February 2012 - 11:30 PM

whats the price on these
Posted Image

#5 andrewthewookie

andrewthewookie

    Shaaaaaaaaaaaaaaaaarks :(

  • Chat Coordinator
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 22,113 posts
  • Gender:Female
  • Location:Your bedroom


Posted 28 February 2012 - 11:31 PM

ANSgear is listing these at $450, though there has been no word from Tippmann themselves on price.

RebelSignaturejedicode-1.jpg
Hybrid SFT • 09 Impulse • HB REV-i • Macroless Mech Ion
Rotor • Grillz • PE 70/45 Feedback - 23/0/0


#6 PeanutWing

PeanutWing

    Sleepy Baller

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4,026 posts
  • Gender:Male
  • Location:Texas

Posted 28 February 2012 - 11:35 PM

Looks kinda long. Dunno how legal the easy switch would be in a tournament.

#7 andrewthewookie

andrewthewookie

    Shaaaaaaaaaaaaaaaaarks :(

  • Chat Coordinator
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 22,113 posts
  • Gender:Female
  • Location:Your bedroom


Posted 28 February 2012 - 11:38 PM

Looks kinda long. Dunno how legal the easy switch would be in a tournament.

Considering the switch is just to turn the electronics on or off, and not change modes, it's perfectly legal. Off is in safe mode, semi is mechanical mode (one shot per pull), and the electronic mode is whatever you've got the board set to.

Edited by andrewthewookie, 28 February 2012 - 11:38 PM.

RebelSignaturejedicode-1.jpg
Hybrid SFT • 09 Impulse • HB REV-i • Macroless Mech Ion
Rotor • Grillz • PE 70/45 Feedback - 23/0/0


#8 5ozofpain

5ozofpain

    FUS RO DAH

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4,170 posts
  • Gender:Male
  • Location:San Diego, California


Posted 29 February 2012 - 12:30 AM

lol, not at $450

Feedback I LE AXE 

EKK ELITE


#9 aresfiend

aresfiend

    Noob Overlord

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 2,329 posts
  • Gender:Male

Posted 29 February 2012 - 01:44 PM

lol, not at $450

Actually now that you say that, it's probably better than many markers above $600. If you're hating on the fact that it's a Tippmann Phenom in a speedball body with eyes, then you're hating on every single emag with a level 10 bolt and eyes that would easily sell above $600.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users