Jump to content


Photo

Any Calgary paintballers?


  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1 YYC baller

YYC baller

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 16 posts

Posted 01 August 2013 - 10:41 AM

Hey just started into the world of paintball this spring. Kids have been playing for a couple summers now so I figured I'd get into it with them. Oldest son works at a local field so we are out there at least once a week. Just curious how many Calgarians there are on here and where you tend to play.

Cheers
Geoff

#2 HeroForADay

HeroForADay

    #1

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8,824 posts
  • Gender:Male
  • Location:Calgary, Alberta, Canada

Posted 01 August 2013 - 11:20 AM

There is a few of us around these parts. Welcome to the mad house.



#3 REDCOBRA

REDCOBRA

    wow such paintball

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1,531 posts
  • Gender:Male
  • Location:Canada

Posted 01 August 2013 - 01:43 PM

I'm from Calgary , I usually play at Bragg Creek.


Posted Image


#4 bigx

bigx

    Good? Bad? Im the guy with the gun.

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4,868 posts
  • Gender:Male
  • Location:Boston

Posted 01 August 2013 - 07:20 PM

I was scrolling down and read the title "Angry Celeb Paintballers" I hate those tabloids.


"I'm the Anti-Christ. You got me in a vendetta kind of mood. You tell the angels in heaven you never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you."

 

http://www.techpb.co...1 :Feedback 17/0/


#5 thedudethatlikespaintball

thedudethatlikespaintball

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 32 posts
  • Gender:Male
  • Location:Across the street from that place, you know, that place, the one with the sign?

Posted 01 August 2013 - 07:41 PM

im at calgary but i have no idea which field is the best. i currently go to rampage.



#6 YYC baller

YYC baller

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 16 posts

Posted 02 August 2013 - 12:01 AM

A couple. Nice to meet ya. Been playing in Bragg mostly this season, but have played weekend warriors and capture the flag a couple times.
There are a couple other fields I'd like to check out before the end of summer as well but man they seem expensive compared to Bragg Creek!

#7 Bravotv

Bravotv

    Take a picture, it will last longer

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1,396 posts
  • Gender:Male
  • Location:Nelson, British Columbia, Canada

Posted 02 August 2013 - 06:55 PM

I come to bragg creek from time to time. I run a red etha with a black halo with a tech pb sticker on it. Feel free to say hi if anyone sees me. I'll probably be there next week 9thurs/fri).


Viagra, lubricant, and pornographic movies? If that package arrived at my house, I'd be calling a babysitter and making reservations at the Marriott

Feedback 1/0/0


#8 Pyeuwnie

Pyeuwnie

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 149 posts
  • Gender:Male
  • Location:Alberta, Canada

Posted 07 August 2013 - 07:16 PM

Yay Calgary , Just got in the sport. I usually go to Bragg Creek and I'm a budget baller lol.

Rocking the golden azodin kaos with a primo lols

#9 Bravotv

Bravotv

    Take a picture, it will last longer

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1,396 posts
  • Gender:Male
  • Location:Nelson, British Columbia, Canada

Posted 08 August 2013 - 09:47 AM

Yay Calgary , Just got in the sport. I usually go to Bragg Creek and I'm a budget baller lol.

Rocking the golden azodin kaos with a primo lols

Do you have semi long hair? i think i remember playing with you in some 3v3's onthe fortress with friends.


Edited by Bravotv, 08 August 2013 - 09:48 AM.

Viagra, lubricant, and pornographic movies? If that package arrived at my house, I'd be calling a babysitter and making reservations at the Marriott

Feedback 1/0/0


#10 YYC baller

YYC baller

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 16 posts

Posted 08 August 2013 - 09:57 AM

I am usually at Bragg with my sons. I run a black Etha with a red/black Spire. They have a red/black Etek and a bronze Mini.
Might be heading there Sunday if they are up for it.

#11 Pyeuwnie

Pyeuwnie

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 149 posts
  • Gender:Male
  • Location:Alberta, Canada

Posted 09 August 2013 - 10:34 AM


Yay Calgary , Just got in the sport. I usually go to Bragg Creek and I'm a budget baller lol.

Rocking the golden azodin kaos with a primo lols

Do you have semi long hair? i think i remember playing with you in some 3v3's onthe fortress with friends.

Is your name by any chance peter??

#12 Bravotv

Bravotv

    Take a picture, it will last longer

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1,396 posts
  • Gender:Male
  • Location:Nelson, British Columbia, Canada

Posted 09 August 2013 - 06:43 PM

 

 

Yay Calgary , Just got in the sport. I usually go to Bragg Creek and I'm a budget baller lol.

Rocking the golden azodin kaos with a primo lols

Do you have semi long hair? i think i remember playing with you in some 3v3's onthe fortress with friends.

Is your name by any chance peter??

 

yeah :P


Viagra, lubricant, and pornographic movies? If that package arrived at my house, I'd be calling a babysitter and making reservations at the Marriott

Feedback 1/0/0


#13 Pyeuwnie

Pyeuwnie

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 149 posts
  • Gender:Male
  • Location:Alberta, Canada

Posted 09 August 2013 - 08:48 PM


 

 

Yay Calgary , Just got in the sport. I usually go to Bragg Creek and I'm a budget baller lol.


Rocking the golden azodin kaos with a primo lols

Do you have semi long hair? i think i remember playing with you in some 3v3's onthe fortress with friends.
Is your name by any chance peter??
 
yeah :P

Lols hey

Edited by Pyeuwnie, 09 August 2013 - 09:16 PM.


#14 Bravotv

Bravotv

    Take a picture, it will last longer

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1,396 posts
  • Gender:Male
  • Location:Nelson, British Columbia, Canada

Posted 10 August 2013 - 01:05 AM

 

Lols hey

 

Hey, it was really fun to play with you guys, next time i'm in calgary again i'll probably go again.


Viagra, lubricant, and pornographic movies? If that package arrived at my house, I'd be calling a babysitter and making reservations at the Marriott

Feedback 1/0/0


#15 Pyeuwnie

Pyeuwnie

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 149 posts
  • Gender:Male
  • Location:Alberta, Canada

Posted 11 August 2013 - 10:34 AM


 Lols hey
 

Hey, it was really fun to play with you guys, next time i'm in calgary again i'll probably go again.
Yeah same, any clue when's the next time your gonna be there?

And is anyone gonna be at bragg creek on the august 25th? (Gun owner's day - little event)

Edited by Pyeuwnie, 11 August 2013 - 11:02 PM.


#16 YYC baller

YYC baller

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 16 posts

Posted 12 August 2013 - 09:30 AM

[quote name="Pyeuwnie" post="3266021" timestamp="1376235271"][quote name="Bravotv" post="3265527" timestamp="1376114731"][quote name="Pyeuwnie" post="3265400" timestamp="1376099280"] Lols hey
[/quote]

And is anyone gonna be at bragg creek on the august 25th? (Gun owner's day - little event)[/quote]


Pretty sure Ill be there with my boys

#17 muck

muck

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 59 posts
  • Gender:Male
  • Location:Calgary, Alberta , Canada

Posted 01 September 2013 - 10:50 AM

Calgary has a big paintball community. I play with a team called Project Mayhem with 25 members. Lots of great fields, Rampage paintball, Bragg Creek, Weekend Warrior and Skyline Nation. Bragg Creek and Rampage do BYOP so if you have left over paint you can use it. Rampage Paintball has a Big Game once a month with great storylines and gets about 100 to 150 players out. Bragg Creek always has drop in player there. Weekend Warriors have big games once a month put on by New World Paintball and are $30 BYOP so cheap day. Skyline is in Claresholm but has wild fields and only have a some amount of games a year. If you are looking for games or equipment we have a forum to talk paintball. We have a facebook page but the forum I find easier to talk. Looking forward to meeting and shooting some paint.

 

www.projectmayhemforums.com



#18 Bravotv

Bravotv

    Take a picture, it will last longer

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1,396 posts
  • Gender:Male
  • Location:Nelson, British Columbia, Canada

Posted 01 September 2013 - 03:45 PM

 

 

 Lols hey
 

Hey, it was really fun to play with you guys, next time i'm in calgary again i'll probably go again.
Yeah same, any clue when's the next time your gonna be there?

And is anyone gonna be at bragg creek on the august 25th? (Gun owner's day - little event)

 

Probably not for a few months, i live out in BC, so i don't always get out there very often.


Viagra, lubricant, and pornographic movies? If that package arrived at my house, I'd be calling a babysitter and making reservations at the Marriott

Feedback 1/0/0


#19 smurfinator22

smurfinator22

    Sophomore Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 710 posts
  • Gender:Male
  • Location:Calgary, Canada


Posted 11 September 2013 - 07:57 PM

Calgary Ballers FTW!!


 


#20 muck

muck

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 59 posts
  • Gender:Male
  • Location:Calgary, Alberta , Canada

Posted 03 October 2013 - 02:40 PM

There is a game at Rampage Oct 6th. $20 BYOP. Check their facebook page or website, also info on our forum. Great day to use up some paint. There won't be prizes for a BYOP game but still nice way to meet the community.






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users