Jump to content


Photo

grandview tournament july 25th, 2009


  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1 justinC

justinC

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 116 posts
  • Gender:Male
  • Location:spokane wa

Posted 03 June 2009 - 06:16 PM

there is a tournament in grandveiw about 40 miles past richland heres some info on the tournament.



Where: Grandview, WA

When: July 25, 2009 (Captain's Meeting - 8:00 AM)

Divisions: 3-man Beginner, 3-man Intermediate and 4-man Open.

Pricing: Beginner $60 - Intermediate $120 - Open $160

Beginner - First time tournament players. (Raffle Prizes)
Intermediate - Less than a year of tournament experience.
Open - Everyone else.



Ramping will be permitted in Int/Open. (PSP ramping only-12 bps cap)

*This event is FIELD PAINT ONLY, Prizes, and additional details to be announced, Please check out our forums. (Authorization code is "Paintball") Your team must be paid and registered by July. 22nd, 2009!


here is the web site http://www.mainstrea...ournaments.html

:lol:

CODE BLUE
Feedback
3/0/
0



#2 paintballer4ever

paintballer4ever

    Elite Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5,166 posts
  • Gender:Male
  • Location:spokane,washington

Posted 04 June 2009 - 08:24 PM

Dude i cant wait for the tourney its gonna be awsome

#3 justinC

justinC

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 116 posts
  • Gender:Male
  • Location:spokane wa

Posted 04 June 2009 - 11:44 PM

Dude i cant wait for the tourney its gonna be awsome


yea it will be awesome

CODE BLUE
Feedback
3/0/
0



#4 ll SKpride ll

ll SKpride ll

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 70 posts
  • Gender:Male
  • Location:port orchard WA

Posted 18 June 2009 - 01:10 AM

i was there in may

and i plan to be back for july

awesome tourney

#5 paintballer4ever

paintballer4ever

    Elite Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5,166 posts
  • Gender:Male
  • Location:spokane,washington

Posted 18 June 2009 - 04:44 PM

i was there in may

and i plan to be back for july

awesome tourney

what team are you playing for?

#6 Butters

Butters

    Skeet Skeet Retreat

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,274 posts
  • Gender:Male

Posted 23 June 2009 - 03:30 PM

i will be at this tourney...i wont be playing. ill just be relaxing and watching lol hopefully catchin up with old buddys when i did play and im hopeing to start playing once again
Im Not Mean, I Just Say What Others Think...
Kittys Definition of Butters Hate: "Its like Obama with Crabs going to a KKK Meeting"
GEARBAG SALE!!!!

#7 ll SKpride ll

ll SKpride ll

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 70 posts
  • Gender:Male
  • Location:port orchard WA

Posted 26 June 2009 - 12:43 AM

i was there in may

and i plan to be back for july

awesome tourney

what team are you playing for?



i played for beatdown. it was my first tourney so we played beg.
we will be back in july playing inter.

#8 paintballer4ever

paintballer4ever

    Elite Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5,166 posts
  • Gender:Male
  • Location:spokane,washington

Posted 26 June 2009 - 12:44 AM

Yeah we're playing beg. and butters you told me you werent gonna play anymore lol

#9 Butters

Butters

    Skeet Skeet Retreat

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,274 posts
  • Gender:Male

Posted 26 June 2009 - 02:24 PM

Yeah we're playing beg. and butters you told me you werent gonna play anymore lol



lol i need to start playing...i cant sit on the computer anymore lol i need to go play. its like my Anti-Drinking thing lol since i got introuble with the law...
so i will start ballin soon. ill be playing at playground paintball since thats the closest to the tri cities now...
Im Not Mean, I Just Say What Others Think...
Kittys Definition of Butters Hate: "Its like Obama with Crabs going to a KKK Meeting"
GEARBAG SALE!!!!

#10 ll SKpride ll

ll SKpride ll

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 70 posts
  • Gender:Male
  • Location:port orchard WA

Posted 26 June 2009 - 06:03 PM

what team will you be playing for paintballer?
and were you there last Grandview in may?

#11 paintballer4ever

paintballer4ever

    Elite Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5,166 posts
  • Gender:Male
  • Location:spokane,washington

Posted 26 June 2009 - 08:17 PM

what team will you be playing for paintballer?
and were you there last Grandview in may?

No i wasnt my elbow was broken then and ill be playing with justinc and this other guy and i guess were wsballers. But actually im on team rampage right now but they wont be at the tournament. Lol butters you got arrested or something for drinking?

#12 Butters

Butters

    Skeet Skeet Retreat

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,274 posts
  • Gender:Male

Posted 27 June 2009 - 02:16 PM

what team will you be playing for paintballer?
and were you there last Grandview in may?

No i wasnt my elbow was broken then and ill be playing with justinc and this other guy and i guess were wsballers. But actually im on team rampage right now but they wont be at the tournament. Lol butters you got arrested or something for drinking?


lol i got in trouble for being a public nuisence lol basically drinking and letting others drink at my house...

so will yall be at the tourney on the 25th? and who will you be playin for so i can watch yall play
Im Not Mean, I Just Say What Others Think...
Kittys Definition of Butters Hate: "Its like Obama with Crabs going to a KKK Meeting"
GEARBAG SALE!!!!

#13 paintballer4ever

paintballer4ever

    Elite Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5,166 posts
  • Gender:Male
  • Location:spokane,washington

Posted 27 June 2009 - 03:06 PM

what team will you be playing for paintballer?
and were you there last Grandview in may?

No i wasnt my elbow was broken then and ill be playing with justinc and this other guy and i guess were wsballers. But actually im on team rampage right now but they wont be at the tournament. Lol butters you got arrested or something for drinking?


lol i got in trouble for being a public nuisence lol basically drinking and letting others drink at my house...

so will yall be at the tourney on the 25th? and who will you be playin for so i can watch yall play

Lol arent you smart and ill be there playin for wsballers

#14 Butters

Butters

    Skeet Skeet Retreat

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,274 posts
  • Gender:Male

Posted 27 June 2009 - 05:27 PM

what team will you be playing for paintballer?
and were you there last Grandview in may?

No i wasnt my elbow was broken then and ill be playing with justinc and this other guy and i guess were wsballers. But actually im on team rampage right now but they wont be at the tournament. Lol butters you got arrested or something for drinking?


lol i got in trouble for being a public nuisence lol basically drinking and letting others drink at my house...

so will yall be at the tourney on the 25th? and who will you be playin for so i can watch yall play

Lol arent you smart and ill be there playin for wsballers


yeah i pulled a dumbass move...but ive learned from it.
lol ill make sure to yell at you and make the refs pull you out :P
Im Not Mean, I Just Say What Others Think...
Kittys Definition of Butters Hate: "Its like Obama with Crabs going to a KKK Meeting"
GEARBAG SALE!!!!

#15 METHORN

METHORN

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 139 posts
  • Gender:Male

Posted 07 July 2009 - 12:04 AM

Damn i wish that i that i could come down for another grandview i havent been down for one since 08 but oh well i be back for 01 with my own team
"Let the fields run red with there blood " : COD

#16 Butters

Butters

    Skeet Skeet Retreat

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,274 posts
  • Gender:Male

Posted 21 July 2009 - 04:53 PM

4 days ladys! whos ready?!?!?!?
Im Not Mean, I Just Say What Others Think...
Kittys Definition of Butters Hate: "Its like Obama with Crabs going to a KKK Meeting"
GEARBAG SALE!!!!

#17 paintballer4ever

paintballer4ever

    Elite Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5,166 posts
  • Gender:Male
  • Location:spokane,washington

Posted 21 July 2009 - 07:24 PM

4 days ladys! whos ready?!?!?!?

w00t im ready oh and butters 2 days till court? :huh:

#18 Butters

Butters

    Skeet Skeet Retreat

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,274 posts
  • Gender:Male

Posted 21 July 2009 - 08:37 PM

4 days ladys! whos ready?!?!?!?

w00t im ready oh and butters 2 days till court? :huh:

yup 2 days....ill live then ill be at GV WOOT....like my new avvy?
Im Not Mean, I Just Say What Others Think...
Kittys Definition of Butters Hate: "Its like Obama with Crabs going to a KKK Meeting"
GEARBAG SALE!!!!

#19 paintballer4ever

paintballer4ever

    Elite Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5,166 posts
  • Gender:Male
  • Location:spokane,washington

Posted 21 July 2009 - 08:41 PM

4 days ladys! whos ready?!?!?!?

w00t im ready oh and butters 2 days till court? :huh:

yup 2 days....ill live then ill be at GV WOOT....like my new avvy?

Avvy is awsome

#20 Butters

Butters

    Skeet Skeet Retreat

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,274 posts
  • Gender:Male

Posted 22 July 2009 - 10:57 PM

4 days ladys! whos ready?!?!?!?

w00t im ready oh and butters 2 days till court? :huh:

yup 2 days....ill live then ill be at GV WOOT....like my new avvy?

Avvy is awsome

amen sista. ill see you at GV
Im Not Mean, I Just Say What Others Think...
Kittys Definition of Butters Hate: "Its like Obama with Crabs going to a KKK Meeting"
GEARBAG SALE!!!!

#21 paintballer4ever

paintballer4ever

    Elite Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5,166 posts
  • Gender:Male
  • Location:spokane,washington

Posted 23 July 2009 - 12:11 AM

4 days ladys! whos ready?!?!?!?

w00t im ready oh and butters 2 days till court? :huh:

yup 2 days....ill live then ill be at GV WOOT....like my new avvy?

Avvy is awsome

amen sista. ill see you at GV

Yep so you're gonna be there about 9:00?




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users